12 Nisan 2016 Salı

ÖRNEK PROJE VE YÜREKTEN TEŞEKKÜR

Linkteki siteyi incelerken çok güzel paylaşımlar gördüm. Özellikle de Dawn sendromu ile ilğili paylaşımlar içerisinde kayboldum diyebilirim.

Fotoğraf sanatçısı Julie Willson’ın eserlerinde oğlumun bebekliğini gördüm


Tıpkı bu görsellerdeki gibi oğlumu koltuğa oturttum resmini çekmek için, görsellerdekinden tek farkı boynunu tutamadığı için başı sağa sola düşmesin diye oyuncaklarıyla destek yapışımdı........ :) 

Görsellerin hepsi birbirinden güzel ve gerçekten umut verici evet korkmaya gerek yok.

Dawn sendromlu çocuk sahibi olmak belki de hayatta  karşılaşabileceğiniz en farklı duygu , düşünsenize sabah yeni bir güne başladığınızda  saçlarınızı bıkmadan usanmadan öpen ve size bir kere bile öf demeden gülümseyen bir yüz var  karşınızda.
Ne kin ne öfke her zaman umut dolu gözlerle bakan bir insan var .

Ellerinizi tuttuğunda sevgisini yüreğinizin içinde hissedebileceğiniz yanağınızdan öptüğünde sevgisinin varlığından şüphe bile etmeyeceğiniz insan

Annem bana derdi ki yüreğin yüreğime değdiği anda tüm acılarım diniyor yavrum

Evet benim de  yüreği yüreğime değdiğinde bu dünyadan alıp götüren  masumiyetin ve sevginin doruklarına çıkaran biri var  hayatımda

Anne olmanın gururunu ve muhteşemliğini hissettirdiği için Dawn sendromlu oğluma yürekten teşekkürler.

Gelelim asıl meseleye Ulusal Down Sendromu Derneği ile ortaklaşa gerçekleştirilen TASARIMLARIMIZA +1 DEĞER KATIYORUZ  isimli etkinlik beni çok etkiledi.

Etkinliğe ait detayları linkten inceleyebilirsiniz


 “Önemli olan ne çizdiğin değil, hayalin” diyen Tasarım Yarışması’nda kendi tasarladıkları ayakkabılarla ödüllendirilen down sendromlu dostlarımızın heyecanı, bizim de mutluluğumuz büyüktü demiş dogo ekibi.

Tasarımın ayakkabıya dönüşmüş hali bence oldukça güzel :)



Bu etkinlikte emeği geçen ve yüreklerini ortaya koyup çaba sarfeden herkese sonsuz teşekkürler.


 Ayrıca bu dokuz tasarım, ayakkabı, tişört ve çantaya uyarlanarak bir yıl boyunca UDSD’ne gelir sağlamak amacıyla DOGO mağazalarında satışa sunulacak.

Linke tıklayıp alışveriş yapabilirsiniz.



Bu arada seneler önce dogo marka babet kullanmış ve oldukça memnun kalmıştım bunu da özellikle belirtmek istedim.

Sevgiler



5 yorum:

  1. Senin araciliginla bende tesekkulrerimi gondereyim:)
    Keske oglunun fotografini paylassaydin, buradan da olsa severdik:)
    Annenin lafina bayildim. Nasil guzel bir ifade!!!

    YanıtlaSil
  2. En yakın bir zamanda paşamın görselleriyle dolu bir yazı hazırlayayım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir etkinlik! :) böyle etkinlikler görmek beni mutlu ediyor her zaman.
    Annenizin söylediği de çok etkiledi beni. Anne olmanın çok güzel bir ifadesi sanırım.
    Oğlunuzla birlikte sağlıklı, mutlu günler dilerim size ve ailenize! :)

    YanıtlaSil
  4. Kendi yaptıkları resimlerle ve hayal ettikleriyle tasarlanmış bir ayakkabıyı karşılarında görmek onları ne kadar mutlu etmiştir düşünemiyorum :)

    Çok teşekkür ederim cümlemizin sağlık sıhhat dolu güzel günleri olsun inşallah

    YanıtlaSil
  5. Harika bir proje gerçekten, down sendromlu gençlerin çalıştığı kafeler de varmış mesela, ne kadar güzel, bu arada down sendromlu bebeklerin fotoğrafları hepsi birbirinden güzeldi:)

    YanıtlaSil