8 Nisan 2016 Cuma

YENİDEN AŞKA GELDİM

Artık tembellik yapmamam gerektiğini düşünüp kapının arkasında geçen seneden beri asılı duran ip poşetini alıp şöyle bir içerisine baktım ne var ne yok diye :)

Lif örme aşkım yeniden depreşti :)

Çünkü az daha orada dursaydı çürüyüp gidecekti ipler :)

Birbirine uyumlu olduğunu düşündüğüm renklerden iki tane lif ördüm (Ne kadar uyumlu oldu orasını bilmem)

Küçük kızım ''anne habire lif örüyorsun''diyip duruyor . Kızım bunun düğünü var bohçası var çeyizi var.

Gerçi Senin düğünün olana kadar benim lifler belki de tarihi eser diye müzeye bile kaldırılır.

Açıklamasını ve detaylarını isterseniz yardımcı olurum.

Hepinize kucak dolusu sevgiler








7 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar, yumuşak yumuşak, ohh ne güzel :)) ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim Açelya :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. renklere bayıldım, elinize sağlık. bu arad bende takipteyim. sevgiler...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin sefalar getirdin soslu badem :)

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık bende çok sık yaparım lif...

    YanıtlaSil
  6. başka evlenenlere hediye edersin artık yaaa hediye stokun olsun işteee :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık iki renkte harika olmuş :)

    YanıtlaSil